Szkoła Podstawowa nr 65 im. Juliusza Słowackiego w Łodzi

Sposób załatwiania spraw

SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW

  1. Sprawy administracyjne można załatwiać osobiście w sekretariacie szkoły w godzinach 8:00 - 15:30, telefonicznie pod numerem 42 651 56 21, kierować mailowo na adres kontakt@sp65.elodz.edu.pl, lub listownie na adres ul. Pojezierska 10, 91-322 Łódź.
  2. Sprawy pedagogiczne i dotyczące uczniów należy w pierwszej kolejności kierować do wychowawców, pedagogów lub nauczycieli prowadzących zajęcia poprzez system elektroniczny "Librus". W przypadku braku możliwości rozwiązania sprawy w dalszej kolejności można je kierować do Dyrektora Szkoły telefonicznie pod numer 42 651 56 21, lub poprzez złożenie pisma w sekretariacie Szkoły.
  3. Informacje publiczne realizuje się w trybie dostępu do informacji publicznej, jeśli nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacje, które mogą być niezwłocznie udostępnione, są udostępniane w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku. Udostępnienie informacji publicznej następuje na wniosek bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja nie może być udostępniona w powyższym terminie szkoła powiadamia o powodach opóźnienia i terminie w jakim udostępni informację, jednak nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja nie może być udostępniona w sposób wskazany we wniosku, Szkoła powiadamia pisemnie o przyczynach braku możliwości udostępnienia i wskazuje w jakiej formie może ją udostępnić. Jeśli wnioskodawca w terminie 14 dni od powiadomienia nie złoży wniosku o udostępnienie w formie wskazanej w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się. Jeżeli w wyniku udostępnienia informacji Szkoła jest obowiązana ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem jej udostępnienia, podmiot może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom. Odmowa udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenie postępowania następuje w drodze decyzji. Odwołanie od decyzji realizuje się zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego i rozpoznaje się w ciągu 14 dni.

Wszystkie sprawy załatwiane są w kolejności nadania im priorytetu. W przypadku tego samego priorytetu sprawy załatwiane są w kolejności okresu ich wymagalności, a następnie kolejności wpływu do Szkoły.

SPRAWY PROWADZONE PRZEZ SZKOŁĘ

Obowiązek szkolny

  1. Zapisy do szkoły /zapisu dokonuje rodzic lub opiekun prawny w sekretariacie szkoły/
  2. Ewidencja uczniów
  3. Arkusze ocen i dziennik

Sprawy administracyjne

  1. Zezwolenia i zwolnienia/indywidualny tok nauki, zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego zgodnie z obwiązującymi przepisami na pisemny wniosek [.pdf, 407.25 kB] Rodziców lub opiekunów prawnych
  2. Wydawanie legitymacji uczniowskich
  3. Wydawanie zaświadczeń,
  4. Wydawanie duplikatów [.pdf, 331.14 kB],

Postępowanie w sprawach nieletnich

  1. Wnioski do Sądu Rodzinnego,

Sprawy kadrowe

  1. Sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,

Sprawozdawczość

  1. raporty,
  2. sprawozdania,

Składnica akt

  1. Akta osobowe pracowników,
  2. Arkusze ocen
  3. Dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych nauczania indywidualnego,
  4. Protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami,
  5. Protokoły Rady Rodziców,
  6. Księga zarządzeń dyrektora szkoły,
  7. Dokumentacja płacowa
  8. Dokumentacja finansowa

Rejestry i ewidencje

  1. Księga uczniów
  2. Księgi arkuszy ocen
  3. Księga korespondencji
  4. Księga kontroli wewnętrznej
  5. Księga Protokołów Rady Pedagogicznej
  6. Księgi inwentarzowe
  7. Rejestr pieczątek i pieczęci
  8. Rejestr wydanych legitymacji uczniowskich
  9. Rejestr wydanych kart rowerowych
  10. Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły
  11. Rejestr zwolnień lekarskich
  12. Rejestr wypadków
  13. Rejestr druków ścisłego zarachowania
  14. Rejestr akt i zaświadczeń do awansu zawodowego nauczycieli
  15. Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
  16. Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
  17. Rejestr udzielania zamówień publicznych
  18. Ewidencja czasu pracy
  19. Teczki akt osobowych
  20. Dowody księgowe
  21. Dokumentacja szkoły

Informacje znajdujące się w składnicy akt oraz w rejestrach i ewidencjach udostępniane są w trybie dostępu do informacji publicznej o ile odpowiednie przepisy prawa umożliwiają ich udostępnienie, lub nie zabraniają ich udostępniania

Załączniki do pobrania


Data wytworzenia: 2025-11-24 Autor: Iwona Kupczyk-Dzierbicka Data publikacji: 2025-11-24 00:01 Osoba udostępniająca na stronie: Monika Śmiałowska Data ostatniej modyfikacji: 2025-11-25 Osoba modyfikująca: Monika Śmiałowska
Podmiot udostępniający informacje: Szkoła Podstawowa nr 65 im. Juliusza Słowackiego w Łodzi Data stworzenia : 2025-10-24 19:14 Autor : sp65lodz@nowybip.pl Data publikacji : 2025-10-24 19:14 Osoba udostępniająca na stronie : sp65lodz@nowybip.pl Data ostatniej modyfikacji : 2025-10-24 19:14 Osoba modyfikująca : sp65lodz@nowybip.pl