Sposób załatwiania spraw
SPOSÓB ZAŁATWIANIA SPRAW
- Sprawy administracyjne można załatwiać osobiście w sekretariacie szkoły w godzinach 8:00 - 15:30, telefonicznie pod numerem 42 651 56 21, kierować mailowo na adres kontakt@sp65.elodz.edu.pl, lub listownie na adres ul. Pojezierska 10, 91-322 Łódź.
- Sprawy pedagogiczne i dotyczące uczniów należy w pierwszej kolejności kierować do wychowawców, pedagogów lub nauczycieli prowadzących zajęcia poprzez system elektroniczny "Librus". W przypadku braku możliwości rozwiązania sprawy w dalszej kolejności można je kierować do Dyrektora Szkoły telefonicznie pod numer 42 651 56 21, lub poprzez złożenie pisma w sekretariacie Szkoły.
- Informacje publiczne realizuje się w trybie dostępu do informacji publicznej, jeśli nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej. Informacje, które mogą być niezwłocznie udostępnione, są udostępniane w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku. Udostępnienie informacji publicznej następuje na wniosek bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja nie może być udostępniona w powyższym terminie szkoła powiadamia o powodach opóźnienia i terminie w jakim udostępni informację, jednak nie dłuższym niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja nie może być udostępniona w sposób wskazany we wniosku, Szkoła powiadamia pisemnie o przyczynach braku możliwości udostępnienia i wskazuje w jakiej formie może ją udostępnić. Jeśli wnioskodawca w terminie 14 dni od powiadomienia nie złoży wniosku o udostępnienie w formie wskazanej w powiadomieniu, postępowanie o udostępnienie informacji umarza się. Jeżeli w wyniku udostępnienia informacji Szkoła jest obowiązana ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem jej udostępnienia, podmiot może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom. Odmowa udostępnienia informacji publicznej oraz umorzenie postępowania następuje w drodze decyzji. Odwołanie od decyzji realizuje się zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego i rozpoznaje się w ciągu 14 dni.
Wszystkie sprawy załatwiane są w kolejności nadania im priorytetu. W przypadku tego samego priorytetu sprawy załatwiane są w kolejności okresu ich wymagalności, a następnie kolejności wpływu do Szkoły.
SPRAWY PROWADZONE PRZEZ SZKOŁĘ
Obowiązek szkolny
- Zapisy do szkoły /zapisu dokonuje rodzic lub opiekun prawny w sekretariacie szkoły/
- Ewidencja uczniów
- Arkusze ocen i dziennik
Sprawy administracyjne
- Zezwolenia i zwolnienia/indywidualny tok nauki, zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego zgodnie z obwiązującymi przepisami na pisemny wniosek [.pdf, 407.25 kB] Rodziców lub opiekunów prawnych
- Wydawanie legitymacji uczniowskich
- Wydawanie zaświadczeń,
- Wydawanie duplikatów [.pdf, 331.14 kB],
Postępowanie w sprawach nieletnich
- Wnioski do Sądu Rodzinnego,
Sprawy kadrowe
- Sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych,
Sprawozdawczość
- raporty,
- sprawozdania,
Składnica akt
- Akta osobowe pracowników,
- Arkusze ocen
- Dzienniki zajęć obowiązkowych, pozalekcyjnych nauczania indywidualnego,
- Protokoły Rady Pedagogicznej z uchwałami,
- Protokoły Rady Rodziców,
- Księga zarządzeń dyrektora szkoły,
- Dokumentacja płacowa
- Dokumentacja finansowa
Rejestry i ewidencje
- Księga uczniów
- Księgi arkuszy ocen
- Księga korespondencji
- Księga kontroli wewnętrznej
- Księga Protokołów Rady Pedagogicznej
- Księgi inwentarzowe
- Rejestr pieczątek i pieczęci
- Rejestr wydanych legitymacji uczniowskich
- Rejestr wydanych kart rowerowych
- Rejestr zarządzeń dyrektora szkoły
- Rejestr zwolnień lekarskich
- Rejestr wypadków
- Rejestr druków ścisłego zarachowania
- Rejestr akt i zaświadczeń do awansu zawodowego nauczycieli
- Rejestr osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
- Rejestr wydanych upoważnień i pełnomocnictw
- Rejestr udzielania zamówień publicznych
- Ewidencja czasu pracy
- Teczki akt osobowych
- Dowody księgowe
- Dokumentacja szkoły
Informacje znajdujące się w składnicy akt oraz w rejestrach i ewidencjach udostępniane są w trybie dostępu do informacji publicznej o ile odpowiednie przepisy prawa umożliwiają ich udostępnienie, lub nie zabraniają ich udostępniania
Data wytworzenia: 2025-11-24
Data publikacji: 2025-11-24 00:01
Osoba udostępniająca na stronie: Monika Śmiałowska
Data ostatniej modyfikacji: 2025-11-25
Osoba modyfikująca: Monika Śmiałowska
Duplikaty [300 KB]